Ten artykuł został sprawdzony podczas prac konserwacyjnych.

PDW jest legendarną bronią palną w Unturned 3 i jest klasyfikowana jako karabinek. Można go znaleźć wraz z nieosiągalną lufą Honeybadger'a i żelaznymi celownikami Honeybadger'a.

Występowanie Edytuj

Germany
Występuje jedynie poprzez opakowania.
Hawaii
Może być znaleziona w instalacji Aegis na Mauna Kea.
PEI
Występuje poprzez opakowania oraz Horde Beacon.
Russia
Występuje poprzez opakowania oraz w Coalition Base.
Washington
Może być znaleziona w militarnych lokacjach i wyrzucona przez Mega Zombie.
Yukon
Może zostać wyrzucona przez Mega Zombie na Scorpion-7.

Analiza Edytuj

Zalety Wady
Honeybadger jest integralnie stłumiony, co oznacza, że nie potrzebuje tłumika. Niska celność podczas strzelania "z biodra".
Zabiera jedynie 6 slotów w ekwipunku.
Może być wyposażona jako broń drugorzędna.
Niski odrzut. Mała wytrzymałość.
Posiada tryb automatyczny. Jest niezwykle rzadki.
Przyzwoite obrażenia przeciw Zombie (99) i graczom (40). Długa animacja ekwipowania sprawia, że możesz zostać zabity zanim strzelisz.
Imponujące RPS. Dźwiek podczas animacji ekwipowania może zdradzić pozycję gracza.
Może korzystać ze 100 pocisków.

Historia Edytuj

Wersja Zmiany
3.3.4.0 Dodano 'super rzadką nową broń' (teraz Honeybadgera) z ID 65533.
3.3.5.0 Zwiększono rozprysk kul Honeybadgera oraz zmniejszono liczbę zajmowanych slotów.

ID zmienione z 65533 na 116.

3.11.0.0 Honeybadger może być ustawiony jako broń drugorzędna (secondary).}}
3.11.2.0 Zmniejszono zasięg Honeybadgera.

Dodano unikalny dźwięk Honeybadgera.

3.13.3.0 Ulepszono modele Eaglefire i Honeybadgera.
3.15.0.0 Dodano obrażenia przeciw obiektom, ustawione na 25.
3.23.8.0 Zmieniono nazwę Honeybadger do PDW

Ciekawostki Edytuj

  • PDW jest oparty o karabin maszynowy AAC Honeybadger
    • Dodatkowo PDW oznacza "Personal Defense Weapon" (w pol. Osobista Broń Ochrona)

Bronie palne w Unturned 3
Pistolety AceAvengerCobra1911Desert FalconKryzkarekLugerOrelTeklowvka
Karabinki BulldogCalling CardPDWPeacemakerScalarViperYuri
Pistolety maszynowe EmpireMaschinengewehr
Karabiny szturmowe AugewehrEaglefireFusilautHeartbreakerMaplestrikeMatamorezNightraiderSwissgewehrZubeknakovHospitality
Bronie HawkhoundRifleSchofieldSportshotCobalt
Dalekosiężne bronie LockdownSabertoothSnayperskya
Karabiny snajperskie EkhoGrizzlyTimberwolf
Strzelby BluntforceDeterminatorDevil's BaneMasterkeySawed-OffQuadbarrelVonya
Karabiny maszynowe DragonfangHell's FuryNykorev
Łuki Birch BowCompound BowCrossbowMaple BowPine Bow
Inne bronie palne NailgunPaintball GunRocket LauncherShadowstalkerShadowstalker Mk. II
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.